FANDOM

Meilyn
Imię: Sayuri
Nazwisko: Kujou
Pseudonim: Meilyn
Wiek: 21 lat
Data urodzenia: 18 maja 2009 r.
Wzrost: 170 cm
Waga: 53,5 kg
Grupa krwi: B-
Przynależność: Deichuu no Hachisu
Technika: Saisentan (tnące ostrze)

WyglądEdytuj

Meilyn jest wysoką, szczupłą brunetką o ciemnych, fioletowych oczach i jasnej cerze. Na co dzień nosi luźne ubrania i koszule przypominające piżamy. Podczas misji ubiera jasną kurtkę z czarnymi akcentami i znakiem (inu-pies) na plecach, do tego kremowe spodnie i buty przed kolana przypominające te wojskowe. Na plecach nosi pochwę na miecz. 

OsobowośćEdytuj

Sayuri  była niewyróżniającą się nastolatką, której problemy ograniczały się do złapania przez nauczyciela na podkładaniu pierdzącej poduszki na jego siedzenie. Często kłóciła się z młodszą siostrą, która zabierała jej mangi i spotykała się z przyjaciółmi, z którymi zbudowała bunkier obronny na pobliskim placu zabaw. Ponieważ miała słabą pamięć zajęła ostatnie miejsce podczas szkolnego konkursu karuty, zapamiętała tylko poemat o zatoce  Naniwa.  Po „tym zdarzeniu” zamknęła się w sobie, z dnia na dzień, walcząc o przetrwanie  odkryła w sobie cechy, o które nikt wcześniej by ją nie posądził. Przez rok, podróżując sama i napotykając coraz to gorszych „dorosłych”, stała się nieufna w stosunku do ludzi. Nauczyła się, że w tym świecie nie należy na nikim polegać i tylko sobie może wierzyć. Niechętnie wstąpiła do organizacji, raczej zrobiła to aby uzyskać schronienie i móc wykorzystać nowo poznanych ludzi, a potem nawiać. Postanowiła jednak zostać na dłużej.

Meilyn jest postacią dynamiczną, w przeciągu sześciu lat zmienia się o 180°, jednak dzięki wsparciu jej nowych przyjaciół nadal ma ludzkie odruchy, wróciła też do części swoich starych nawyków. Na co dzień jest wesoła, pogodna i zabawna. Mówi, że zachowuje się tak, gdy czuje się swobodnie. Poznając nowe osoby woli zachować dystans. Nie uważa siebie za osobę dorosłą, a gdy takowe spotyka to nie jest do nich przyjaźnie nastawiona. 

HistoriaEdytuj

Kujou Sayuri, urodziła się 18 maja 2009 r. w Osace. Wychowana w najzwyklejszej rodzinie składającej się z matki, ojca i młodszej siostry, chodziła do zwykłych szkół i zdobywała zwykłe stopnie. Na tle innych nastolatek nie wyróżniała się teoretycznie niczym, poza jednym. Dziewczyna, tak jak 30% procent ludzkości, urodziła się z genem DPX, który uśpiony wewnątrz jej ciała rozwijał się przez kolejne 13 lat. W wyniku „tego zdarzenia”, o którym niewielu ma odwagę mówić, zginęli jej rodzice, a siostra została uznana za zaginioną. Świat ogarnęła rozpacz, a kolejne rebelie przeciwstawiające się tymczasowym władzom zebrały za sobą krwawe żniwa. Ci, którzy przeżyli nie potrafili żyć na powierzchni, gdzie zniszczone budynki, samochody i inne rzeczy przypominały im o ich dawnym świecie. W ten sposób przenieśli się do podziemi. W wyniku tych tragedii 14-letnia wówczas Sayuri obudziła w sobie moc, Gen DPX, tak jak 9% pozostałego społeczeństwa. W Tokio, jak i w całej Japonii powstały organizacje zbierające osoby o niezwykłych umiejętnościach, mające na celu zająć miejsce dawnego cesarza. Tocząc ze sobą spory doprowadziły do dalszego wyniszczenia miasta. Mocą dziewczyny zainteresowała się organizacja Deichuu no Hachisu, której motto brzmi „Piękne kwiaty lotosu rodzą się z błota.”. Nie widząc innego wyjścia, Kujou Sayuri, wstąpiła do organizacji przyjmując przy tym imię Meilyn. Przez kolejne lata doskonaliła sztukę fechtunku i aikido, z pomocą trenerów opanowała swoją nową moc i wykorzystała wszystkie swoje wady i zalety jako atrybuty w walce. Gdyby ktoś ją zapytał, dlaczego wstąpiła do organizacji, prawdopodobnie nie znalazłaby konkretnej odpowiedzi. W głębi duszy sądzi, że cel, do którego dążą może uratować ludzi i nawrócić ich na dobrą ścieżkę. Przez ten cały czas szukała również swojej siostry, która przez kolejne władze została uznana za martwą, mimo to, Meilyn nadal wierzy, że ona żyje i gdy tylko ma okazje pyta o nią nowych znajomych.

TechnikiEdytuj

Główną techniką Meilyn jest Saisenten oparty na umiejętności władania bronią białą i szybkości użytkownika. Wykorzystuje on niską wagę dziewczyny i małą siłę ataku jako swoje atrybuty. W zależności od dłoni, w której trzyma rękojeść, ostrze zmienia swoją długość i kształt. Kiedy znajduje się w prawej dłoni ostrze jest długie i proste, tym samym przypomina tradycyjną, japońską katanę. W lewej zaś dłoni zmienia się w krótki sztylet w kształcie litery „C”. Wraz z przemianą ostrzy jej postawa i styl walki ulega zmianie.

Długie ostrze trzymane w prawej dłoni ma większy zasięg ataku, a druga, wolna ręka służy jako tarcza i ochrona słabych punktów. Słabym punktem jest czas, który zużywa na zamachnięcie się kataną w stronę przeciwnika.

Krótkim sztyletem walczy jak kunai’em, a prawą, wolną dłoń zaciska w pięść używając jej do combo. Jej słabym punktem w tej technice jest możliwość ataku ostrzem tylko od lewej strony, prawa jest podatna na ataki bronią.

Drugą, pomocną techniką, jest sub-technika Saisenten bez nazwy właściwej, potocznie nazywana Migoczącym Cieniem. Meilyn wykorzystuje w niej swoją szybkość, elastyczność i dokładność. Używa „magii”, aby zwiększyć szybkość poruszania się 10x, poprawia się też jej zdolność obserwacji i wychwytywania celu. Używanie tej techniki w powietrzu lub ciasnych pomieszczeniach działa na niekorzyść Meilyn, dlatego jej sposobność walki w takowych jest bliska zeru. 

CiekawostkiEdytuj

  •  Rizalyn jest leworęczna,

  • ma młodszą siostrę,
  • nie używa swojego prawdziwego imienia,
  • jej ulubiony kolor to niebieski,
  • jej ulubiona pora roku to zima, a pora dnia to ta, kiedy śpi,
  • lubi pandy i onigiri,
  • kocha jeść, ale nie potrafi gotować,
  • nie lubi namasumono, czyli potraw podawanych na surowo,
  • jej nazwisko i imię odpowiednio oznacza narzekająca, mała lilia,
  • jej ulubione słowo to "spokój", a najczęściej powtarzane to "jestem głodna",
  • ma dużo mang z lat 20. tego wieku.

CytatyEdytuj

w trakcie uzupełniania

ReWorld (dyskusja) 15:35, cze 2, 2013 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki